piątek, 15 maja 2015

O


10 komentarzy:

  1. Aj, czemu tak daleko?

    A jakieś słowo do ludzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brachu, rzuć adres mailowy, coś Ci naświetlę.

      Usuń
    2. Już rzucam: ove12@poczta.gazeta.pl

      Usuń
  2. Brawo! Choć żal, bo termin nie ten...
    Gratuluję wydania :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałem i powiem tak: mogą być kolejki fanów. I mówię to ja, któremu na co dzień nie po drodze z fantastyką ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcin, brachu, a skrobnij jakąś recenzję u siebie. Miło by było bardzo. Oczywiście jeśli masz ochotę...

      pzdr

      dzięki za miłe słowa.

      Usuń
  4. Przez ostatni tydzień się tym ekscytowałam i układałam w głowie co do Ciebie powiem jak przyjdę po autograf :D I mam lęki, że zapomnę książki albo co :D Dzisiaj nawet już na Targach poszłam obejrzeć stoisko i w ogóle no!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
      Dzięki za autograf i za spotkanie! Będzie to jedno z najprzyjemniejszych moich wspomnień! Jeśli zachowywałam się dziwnie to przez emocje.
      Tak nawijałam w kółko o Antipolis, że namówiłam dwie osoby na kupno :D

      Dzięki! Aaaaa!!! :D

      Usuń
    2. Ja również dziękuję. Najmocniej jak mogę.

      Usuń
  5. Tomku, BARDZO dziękuję za rozmowę, cieszę się ogromnie, że mogliśmy się spotkać, i że piszesz drugą książkę. Do następnego spotkania! :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki, Twoje słowa trzymają ten blog przy życiu.