sobota, 16 listopada 2013

Z korytarza

Korytarz obcej szkoły. Masa ludzi. Tubylców i gości, bo odbywa się Ważny Okoliczny Festiwal. 

Przetaczają się majestatycznie poważne masy młodzieży. Starszej, młodszej. 

Nagle kątem ucha słyszę takie coś:

- O! Ten nawet niezły - dziewczęcy głos to mówi - Niezły, prawda? 
- Jakby tak spojrzeć... - powątpiewa koleżanka tej pierwszej - Mnie się bardziej podoba tamten. Ten. Tak, ten.
- Tamten? - dziwi się pierwsza - Nie, jakoś nie w moim typie. Chyba nie... Za stary.

W końcu nie wytrzymałem i obejrzałem się, szukając właścicielek obu głosów i dość sprecyzowanych gustów.


Dwie dziewczyny. Tyłem do mnie. Oglądają poczet królów polskich Matejki...

10 komentarzy:

  1. Może w tym szaleństwie jest metoda? Choć lepiej, żeby pamiętano króla X czy Y za osiągnięcia, a nie za to, jak wyobraził go sobie Matejko...
    Ale co jak co - mężczyźni mają gorzej. Jest Jadwiga, ale to święta, więc jakby nie wypada się zachwycać nad fizyczną powłoką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i królowa Bona się znajdzie. Włoszka. Mniam!

      Usuń
  2. Kooltura obrazkowa w końcu. Też sobie dziś oblukam jakiś poczet i wybiorę najbardziej hot władcę. Wszak niedziela, chociaż nie wiem, co to ma wspólnego... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niedziele można się wszak perwersją oddać.

      Polecam.

      pzdr

      Usuń
  3. Cóż, niby kulturna a nie pomyślałam, że jak będę miała ochotę na jakieś fikuśne fantazje, to se mogę poczet pooglądać, ha. Tam jest, zdaje się, dużo wąsaczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wąsy są OK. Co prezydent, to z wąsami. Z wyjątkiem Jaruzelskiego rzecz jasna...

      Ale on okularami za to potrafił zauroczyć.

      Usuń
  4. A przed odwróceniem się do nich poprawiłeś grzywkę i przybrałeś odpowiednią minę? W końcu mogło się okazać, że rozmawiają o Tobie a nie o jakimś koronowanym-nie-wiadomo-kim...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby moja grzywka była mi posłuszna, to byłoby OK. Może złamałbym niejedno niewieście serce. Niestety, włosy mnie całkowicie degradują z poziomu amanta...

      pzdr

      Usuń
  5. Wraca podobno moda na facetów 'retroseksualnych', więc i na wąsaczy i na brodaczy... Chociaż ci królowie to też chodzili w takich niby-rurkach. W sumie przez to może tym bardziej się wpasowują w gusta młodzieży...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O "retro" jeszcze nie słyszałem. Profilaktycznie przestaję się golić...

      Usuń

Dzięki, Twoje słowa trzymają ten blog przy życiu.