niedziela, 13 stycznia 2013

A jutro zaczynam ferie!


7 komentarzy:

  1. Łączę się w radości :-)
    Ja tam w sumie zacząłem już w piątek: samo południe, wyszedłem ze szkoły, poczułem się wolny... No, może na przepustce...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, Milordzie, za to łączenie się!

      Usuń
  2. Nie bawię się tak z Tobą! Dlaczego Ty masz ferie a ja nie? wrrrrr!

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja też, a ja też! :D i radochę mam z tego ogromną, troszkę zmniejszoną tym, że muszę się za teczkę na mianowanie zabrać...:( ale co tam- przede mną jutrzejsza laba:) idealnie zaplanowana na nic nierobieniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mianowany jestem. Uffff.... chociaż egzamin wspominam baaardzo źle :-(

      Usuń
  4. A ja jestem na feriach macierzyńskich od roku... I jeszcze dwa lata przede mną!

    A śnieg ma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma, ma... Nawet nierozjeżdżony jeszcze!

      pzdr

      Usuń

Dzięki, Twoje słowa trzymają ten blog przy życiu.