sobota, 22 grudnia 2012

Oddam książki w dobre ręce

Trafiła do mnie przesyłka z wydawnictwa. 6 książek, z czego dwie już miałem, a dwie mnie mało interesują.

Chętnych do zdobycia czterech następujących pozycji książkowych proszę o wpisywanie się w komentarze do końca Świąt.Jeżeli na jakąś książkę będzie więcej niż jeden chętny, dokonam uczciwego losowania (karteczki z nickami pomiesza moja Córa) i wyślę po wcześniejszej wpłacie kosztów przesyłki na moje konto.

Chcecie? Same nówki.



Miłosz Biedrzycki, "Życie równikowe" - wiersze zebrane świetnego awangardowego polskiego poety. 

Brian Patten "Teraz będziemy leżeć..." - wiersze wybrane klasyka angielskiej poezji pop. Polecam, sam mam!

Wiktor Jerofiejew, "Dobry Stalin" - może ktoś będzie chciał, ale ja mam wrażenie, że nie spodobałby mi się tytułowy bohater.

Cristian Alarcon, "Ja, Transa" - chyba mam podobnie co w przypadku Stalina...


PS

Wyniki losowania na antenie "Maszyny do pisania" w pierwszy dzień po Świętach.


9 komentarzy:

  1. To ja się zgłaszam - po Stalina i po tą drugą ze złym bohaterem, jeśli można :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja też się zgłaszam, w takim razie chyba po pozostałe dwie - wierszowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. "ale ja mam wrażenie, że nie spodobałby mi się tytułowy bohater." hahaha rozśmieszyło mnie to bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie poczytam wiersze w pozycji horyzontalnej " teraz będziemy leżeć" Na święta i poświęta jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym się na tego Stalina zasadziła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Możesz, oczywiście, nie interesować się Jerofiejewem, ale chyba nie myślisz, że napisał panegiryk na cześć Stalina? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie zacytuję klasyka:

      "Nie dla mnie przyjaźń polsko-niemiecka
      Niemców nienawidzę od dziecka
      A więc podaj faję w pozytywnej relacji
      Bez zbędnych niemieckich dewiacji"

      Tylko zamiast Niemców wstawmy Rosjan.

      ;-)

      Usuń

Dzięki, Twoje słowa trzymają ten blog przy życiu.