poniedziałek, 31 grudnia 2012

A tak naprawdę...

Dziękuję Wam za cały ten rok na blogu. Nie znam Was osobiście (poza jednym chlubnym wyjątkiem, a wyjątek ten owocuje korespondencją papierową, dającą tony satysfakcji). 

Nie znam Waszych twarzy, kolorów włosów, oczu, tembru głosu, kształtów dłoni i nie tylko. Znam Wasze problemy, fascynacje, codzienne drobiazgi, jakie składają się na nasze życie.

Nie znamy się. A jednak daliście mi MASĘ radości, gdy mogłem czytać Wasze blogi i Wasze komentarze.

Za to wszystko NAJSERDECZNIEJ DZIĘKUJĘ. Tym, którzy tylko sporadycznie podglądają Maszynę do Pisania (i dzielnie pompują statystyki), i tym, którzy heroicznie starają się nadążyć za moimi zapiskami.




Do zobaczenia w 2013!




9 komentarzy:

  1. Nie ma za co dziękować :) Cała przyjemność po mojej stronie. Dużo dobrego, nowego i pięknego w Nowym Roku życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze....bloga nie mam...zaglądam tu od niedawna (ale regularnie;)
    No i nie wiem czy zaliczam się do adresatów tych życzeń, ale jeśli tak to dziękuję :) i życzę Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  3. My też dziękujemy! I prosimy o więcej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnego nowego roku!
    Niech się wszystko dobrze układa :-)

    Marcin

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja dziękuję, i sylwestrowe życzenia przesyłam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. To cudowne móc czasami coś skomentować, poczuć, że gdzieś istnieje człowiek, który podobnie myśli :). Dziękuję. Wszystkiego, co najlepsze :). Do siego roku! Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam najserdeczniej!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Heroicznie nadążam. ;)
    Należę do cichego i wiernego fan klubu.
    Dobrego roku!
    Eliza

    OdpowiedzUsuń

Dzięki, Twoje słowa trzymają ten blog przy życiu.