piątek, 31 sierpnia 2012

Świętujmy więc!

Jednym z plusów pracy nauczyciela jest fakt bonusowania mnie i moich pobratymców przez przeróżne wydawnictwa i firmy żyjące z oświaty w ogóle.

Tak oto dostałem w czerwcu kalendarz, który dopiero ostatnio przejrzałem (z nudów) nieco dokładniej.



Cóż, kalendarz jak kalendarz, ale moją uwagę zwróciły święta, które ładnie urozmaicić mają nam rok szkolny.

Najciekawsze jest jednak to, jakie konfiguracje tworzą poszczególne święta. Po prostu to opiszę, komentarze same się cisną pod klawiaturę!

28 września obchodzimy Światowy Dzień Wścieklizny. Moje święto! Ale to piątek w tym roku...

20 października to Europejski Dzień Seniora i Dzień Kontrolera Ruchu Lotniczego. Ciekawe, czy ktoś może jednocześnie obchodzić oba te święta...

17 listopada przypada Międzynarodowy Dzień Studenta i Dzień bez Długów. No comments...

17 grudnia jest Dzień bez Przekleństw. Nie uda się - to poniedziałek.

23 lutego - Dzień bez Łapówki i Ogólnopolski Dzień Walki z Depresją. Ktoś się może zasmucić, że nie dostał jednej?

5 marca jest Dzień Teściowej i Dzień Dentysty. Niektórych czeka pewnie doba pełna bólu...


14 komentarzy:

  1. A Dzień Bloga nie został oznaczony??? A to przypominam ( za kimś innym) że to dziś :D leć po ćwiartkę, Bosy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalendarz nauczycielski firmy MAVI (obrzydliwy w środku, a sama firma i jej zdjęcia to temat na przekomiczną notkę) nie przewidział tego święta.

      Dowiaduję się od Was.

      Usuń
  2. Ciekawe zestawienia :-)))
    Na moim blogu świętujemy dzisiaj dzień bloga ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawił mnie Dzień bez Długów - czy możn z tej okazji porosić o umorzenie kilku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie masz to jak w banku!

      (Ciekawe co na to święto majster z Amber Gold?)

      Usuń
  4. Genialne! O, dzień bloga... Hmm.... To wszystkiego najlepszego!:-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja przewiduję, że w tym roku szkolnym 28 wrześnie będzie się u mnie powtarzał cyklicznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam też ten kalendarz:)
    Ale nie zwróciłam uwagi na te święta - muszę je sobie dokładnie obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja ostatnio nawet znalazłam że w połowie września jest Dzień Programisty - ależ się mój mężczyzna ucieszył, że już nie obchodzimy Dnia Chłopaka...toż to oczywiste, że Dzień Programisty brzmi o wiele dumniej!

    OdpowiedzUsuń
  8. a moja mama dostała jakiś nudny kalendarz.
    ja lubię 8 września, bo jest Dzień Dobrych Wiadomości, Dzień Walki z Analfabetyzmem i Dzień Marzyciela :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki, Twoje słowa trzymają ten blog przy życiu.