niedziela, 3 czerwca 2012

To ja poproszę...


...fluorochlorowęglanowodoroazotanocyd

8 komentarzy:

  1. trzy razy robiliby poprawki zjedzonych literek ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Okrutny jesteś...
    Chociaż ja proponuję: 2,3-Dichloro-5,6-dicjano-1,4-benzokinina
    A na plecach poproszę tatuaż: Wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia.
    Też jest za 1 PLN?

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja proponuję "Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch". Słowo to istnieje :D
    "Gorsafawddacha'idraigodanheddogleddollônpenrhynareurdraethceredigion" także może być :D

    Lopado­temacho­selacho­galeo­kranio­leipsano­drim­hypo­trimmato­silphio­parao­melito­katakechy­meno­kichl­epi­kossypho­phatto­perister­alektryon­opte­kephallio­kigklo­peleio­lagoio­siraio­baphe­tragano­pterygon też fajnie wygląda ;)

    Evik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja myślę, że za złotówke dostaje się kufel zepsutego piwa. Trzeba tylko powiedzieć jedno magiczne słowo: poproszę. Tak to działa :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki, Twoje słowa trzymają ten blog przy życiu.