wtorek, 21 lutego 2012

Sprawdzajcie swoje kołowrotki!

W domu rodzinnym, który odwiedziłem w ubiegły weekend, uwielbiam delektować się lokalnymi gazetami, które kupują moi Rodzice. Problemy nieco inne, skala nieco inna przeróżnych wydarzeń. Ciekawostki, ogłoszenia. ..

Po prostu delektuję się światem, który onegdaj opuściłem.

Przeglądając stos pism, trafiłem na miesięcznik dla wędkarzy. Moi bracia łowią, więc pewnie któryś sobie kupił ten periodyk. Z nudów zacząłem kartkować kolejne artykuły o przynętach, kołowrotkach, łowiskach zimowych, haczykach i Bóg wie, o czym jeszcze...

...nagle mój wzrok przyciągnęła pewna reklama (nie muszę chyba tłumaczyć dlaczego).



Przez dłuższy czas zastanawiałem się, czy chodzi w niej o coś więcej niż tylko pokazanie półnagiej (dosłownie) kobiety z wędką i  złowionym (chyba) sumem.

W końcu mój wzrok przesunął się nieco w prawą stronę i tam przeczytałem takie oto hasło:



Myślałem, że nie trafię na nic lepszego od artykułu o wstrząsającym tytule "Traktorzysta... sam sobie przejechał po nogach.", a tu proszę!

18 komentarzy:

  1. rodzynki, które wynajdujesz są coraz lepsze ;)
    aż się boję, co będzie dalej :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się nie boję, ja wypatruję z niecierpliwością!

      hi hi hi

      Usuń
  2. ooo jery! jakie to ładne:)jakie to urocze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, jaki jest sens tej reklamy... Kołowrotki?
    Ja bym powiedział, raczej, że na dobrą PRZYNĘTĘ złapie się dobrą sztukę. Przekombinowali :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zakrawa na wyższą logikę. Im dłużej to ogarniam, tym mniej ogarniam...

      Usuń
  4. "Sprawdź swój kołowrotek"...
    No dziadek Freud by się uśmiał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezła wędkarka - sprawdziłeś kołowrotek ?? :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. ;D no pięknie, nawet w wędkowaniu teraz znajdą możliwość pokazania... hm... przynęt ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ktoś tu ma talent do chwytliwych haseł, pozazdrościć... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Auroro, z pewnością po filologii polskiej.

      pzdr

      Usuń
  8. Wędkarze - jak widać - biorą na żywca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Traktorzysta to mały pikuś, przy takim wędkarzu! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Igo, a spróbuj sobie wyobrazić kogoś, kto sam sobie przejechał po nodze.

      ;-)

      Usuń

Dzięki, Twoje słowa trzymają ten blog przy życiu.