wtorek, 22 lutego 2011

Dla Was

W odpowiedzi na wyróżnienie przyznane mi przez Scenki, Agę XY i Magrat poczułem się w obowiązku napisać co następuje:

- wyróżnione przeze mnie blogi otrzymują "Maszynową" nagrodę:


- jednoosobowa kapituła wybrała kilka blogów, które pojawiają się w kolejności takiej a nie innej. Tajemnica tej kolejności jest jedną z najpilniej strzeżonych tajemnic. Chińczycy próbują złamać algorytm, ale się nie da i już!

- pominięte blogi, na których Przewodniczący Kapituły gości i zostawia komentarze proszone są o wyrozumiałość - ukochałbym wszystkich. I każdego z osobna.

I teraz gwóźdź programu:

Zdesperowany znany z bloga http://dhousehusband.blogspot.com/
za to, że maksymalnie mu zazdroszczę dopracowanych postów, trzeźwości sądów, filozoficznego zacięcia, uporu w szukaniu filozoficznej podszewki zwykłego życia.

Ela z bloga http://scenki.blogspot.com/
za ciekawą platformę do dyskusji, za ostrość formy i treści, za nie do końca moje poglądy, za zgromadzenie wokół siebie sporej grupy ciekawych ludzi, z którymi zawsze można polemizować.

Magrat z bloga http://magratgarlick.blogspot.com/
za inne poglądy, równie ostre, równie mocne, za pozbawione sentymentalizmu drapieżne kobiece wejrzenie, za konserwatyzm i trzymanie się kursu "starej dobrej cywilizacji."

Sfereo za blog http://sfereo.blogspot.com/ za autentyczną pasję w promowaniu poezji. Za teksty, z którymi często walczę i za teksty, które MUSZĄ być pokazane światu.

Malutka za blog http://malutkapatrzy.blogspot.com/
bo się mi przypominają studia i łza się w oku kręci, że już tam nie wrócę... ( No chyba że uniwersytet trzeciego wieku)

Stardust za blog http://bezodwrotu.blogspot.com/
bo czasem warto poznać życie za Wielką Wodą, posłuchać, czym się żyje w Wielkim Świecie, podziwiać wigor i pasję w notowaniu siebie i innych.

Aga xy za blog http://samawtoniewierze.blogspot.com/
za ciepły sympatyczny "swojski" sposób mówienia o sobie i innych. I dużo więcej...



Tak więc nasza gala dobiega końca. Blogi, Autorzy, komentatorzy, których nie wymieniłem wcześniej niech przyjmą ten skromny wyraz wdzięczności za to, że straciłem wiary w słowo pisane i normalność w necie.

To dla Was

8 komentarzy:

  1. Dzięki wielkie za wyróżnienie. Miło taką opinię przeczytać...
    Staram się - mam nadzieję, że się moja pisanina będzie nadal podobać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Cieszę się, że udało mi się stworzyć takie miejsce, które przyciąga ciekawych świata ludzi, którym chce się podyskutować, pokłócić i podzielić myślami. Cieszę się, że do mnie zaglądasz, nawet (a może zwłaszcza), gdy się różnimy. Cieszę się, że zaglądam na twój blog, bo ładnie piszesz, a bywa, że potrafisz odpowiednie dać rzeczy słowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdzie człowieka nie docenią. Przestaję pisać. Z pożytkiem dla świata ma sie rozumieć.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja wręcz przeciwnie! Postaram się bardziej. Bosy, również dzięki Twojemu blogowi zaczynam "wsiąkać" w blogowe klimaty. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Postaram się nie analizować :), postaram się nie analizować :), ani, że kolejność nieprzypadkowa, ani tym bardziej "swojskiego" języka :)
    Zabieram i z dumą umieszczę. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za wyróżnienie. Nie wiedziałam, że jestem aż drapieżna :))

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany... A ja to dopiero znalazłam, bo mi się nie zaktualizowała linkownia i nie wiedziałam, że mnie taki zaszczyt spotkał :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kryste!!!! Dla MI??? Nagroda????
    Poskakalabym z radosci, ale siem bojam, ze podloga nie sczymie:)))))
    Dziekuje wiec bardzo serdecznie i dygam:))))

    OdpowiedzUsuń

Dzięki, Twoje słowa trzymają ten blog przy życiu.